El Grup Register s'uneix a team.blue

team.blue anuncia avui que el Grup Register, una organització internacional líder en serveis digitals per a professionals, s'unirà a la nova potencia tecnològica europea. Amb aquesta combinació, team.blue reforçarà significativament la seva posició com a facilitador digital líder per empreses i emprenedors de tot Europa.

Milan
Milan

L'objectiu de team.blue és desenvolupar tecnologia, crear una capacitació digital potent i eines de presència online per a empreses i emprenedors. La companyia es va formar el 2019, després d'una fusió entre el Grup COMBELL, un líder europeu en serveis d'allotjament per a PIMES, i el Grup TransIP, líder en allotjament i Servidors Privats Virtuals (VPS) amb seu als Països Baixos.

El Grup Register s'unirà també ara a team.blue. Després de la transacció, team.blue generarà 275 milions d'euros de facturació, enfortint la seva posició de lideratge com una potència tecnològica independent a tot Europa. Juntament amb el Grup Register, combinarà magnitud i experiència per produir un nivell d'innovació encara més gran per tal d'atendre millor als més de dos milions de clients PIME en més de deu països, amb una base de suport de més de 1.000 empleats a tot Europa, proporcionant solucions en les àrees de dominis, allotjament web, correu electrònic, VPS, aplicacions, així com potents solucions de protecció de la marca online, cada cop més demandades per les empreses.

El Grup Register ha invertit els últims 20 anys a convertir-se en un líder en el mercat europeu de dominis i allotjament, i es troba entre els principals proveïdors de serveis en tots els països en els quals opera. Unir-se a l'equip team.blue, liderat per emprenedors, és amb diferència el millor resultat per al nostre viatge fins al moment i una fantàstica oportunitat per als nostres excel·lents equips per unir forces en tots els mercats per tal de crear un centre d'excel·lència genuïnament Europeu. Aquest moviment obrirà una gamma de noves solucions i serveis per als nostres clients, que ens convertirà en el seu soci tecnològic preferit i de confiança per al futur. Claudio Corbetta, CEO y Lorenzo Lepri, GM & CFO de Grupo Register
Estem construint un actor formidable en serveis digitals per a empreses i emprenedors de tot Europa. team.blue ha reunit els millors experts en els seus camps amb un potent enfocament geogràfic. Comptant amb el Grup Register, les nostres capacitats combinades, juntament amb l'experiència del suport estratègic d’Hg, team.blue crearà solucions innovadores per als clients, sent alhora un lloc dinàmic i emocionant per als nostres molts empleats de tot Europa. Jonas Dhaenens, CEO del Grupo team.blue

Hg, un inversor estratègic tant en team.blue com a Grup Register, inverteix encara més en el nou grup combinat. Hg té una llarga història de creació de campions en el seu sector ampliant plataformes internacionalment alhora que col·laborant a construir negocis a través de transformadores fusions i adquisicions, donant suport als emprenedors i reforçant el creixement orgànic a través de l'experiència sectorial i suport operatiu.

A team.blue, Hg està donant suport a la creació d'un veritable campió europeu en serveis digitals per a professionals. Els emprenedors darrere de team.blue van crear un negoci altament innovador, amb comentaris excepcionals dels clients i la capacitat d'escalar ràpidament a través de geografies. Estem desitjant continuar la nostra col·laboració en els propers anys Nick Jordan y Joris Van Gool, Hg
Register
  • jpeg

Sobre el Grup Register

El Grup Register és un líder internacional en serveis digitals per a professionals i PIMES. com un dels noms líders en el segment de dominis i allotjament europeu, el Grup Register es troba entre els actors principals en totes les geografies en què opera: Itàlia, a través de les seves marques establertes Register.it, Sfera, Etinet i Dominiando, així com al Regne Unit, Irlanda, Espanya, França, Portugal i els Països Baixos sota Namesco, Simply Hosting, Tagadab, LCN, Register365, LetsHost, Hosting Ireland, Nominalia, Dominios.pt, Iberweb i les marques Amen.

www.registergroup.eu

Sobre Hg

Hg és un inversor especialitzat, compromès a construir negocis que canviïn la manera en la qual tots fem negocis, a través d'una profunda especialització sectorial i un suport operatiu dedicat. Som un inversor líder a Europa en negocis de programari i serveis, amb una creixent presència global, havent format un equip de 170 persones en 25 anys. Hg col·labora amb les empreses i equips directius en els quals inverteix, compartint "manuals de millors pràctiques" i aprofitant-se de la xarxa executiva i de cartera de Hg com una potent eina per a l'intercanvi de coneixement entre negocis similars. Amb seus a Londres, Munic i Nova York, Hg gestiona fons entorn als 11 bilions de €, donant servei a alguns dels majors inversors mundials, tant institucionals com privats.

www.hgcapital.com

Acerca de team.blue