Combell Group køber ActiveWebs A/S

Hostinggruppen Combell Group har købt ActiveWebs A/S, der siden 2001 har leveret forretningskritiske hostingløsninger til små og mellemstore virksomheder og forhandlere – primært i Danmark.

combell-group-koeber-activewebs-as.jpg

Opkøbet er en del af Combell Groups målrettede vækststrategi på det skandinaviske hostingmarked og betyder, at Stefan Rosenlund, direktør for Combell Group Nordics, overtager det overordnede ledelsesmæssige ansvar for ActiveWebs og virksomhedens kunder. De to nu tidligere ejere og stiftere af ActiveWebs, Sune Christesen og Thomas Handberg fortsætter begge i nøglepositioner i Combell Group. Her får de til stor glæde for Stefan Rosenlund mulighed for at fortsætte arbejdet med kunderne, der med transaktionen bliver fordelt og integreret i Combell Groups stærke brands.

Som it-iværksætter har jeg den dybeste faglige respekt for, at Sune og Thomas på egen hånd har formået at skabe så sund og stabil en hostingvirksomhed. Deres forretningssans, tekniske kunnen og stærke kundepleje passer perfekt ind i Combell Group, så det glæder mig meget, at vi sammen i Combell Group kan bygge videre på det sunde fundament, de allerede har lagt Stefan Rosenlund, MD Combell Group Nordics

Sune Christesen og Thomas Handberg glæder også til at arbejde sammen med Stefan Rosenlund og de mange nye kolleger og kunder i Combell Group. De siger:

Vi har været i branchen i lang tid og kender hinanden og vores kunder rigtig godt. Så selvom det selvfølgelig er svært at lægge ens hjertebarn over i hænderne på en anden, er det også den rigtige beslutning. I Combell Group får vi og vores kunder de bedste muligheder for at udvikle os på, hvad vi ser som Nordens stærkeste hostingplatform, og det glæder vi os meget til. Sune Christesen og Thomas Handberg

Om ActiveWebs

ActiveWebs blev stiftet I 2001 oprindeligt med fokus på webudvikling/design samt hosting af webhoteller. I 2004 flyttede ActiveWebs sine aktiviteter fra København til Aarhus, hvor fokus blev lagt 100% på webhosting, domæneregistering og tillægsydelser som fx backupløsninger ActiveWebs vandt Børsens Gazelle Pris i 2012 og 2013.

Om team.blue