Meebox bliver en del af Zitcom Group

Hostingkoncernen Zitcom Group har foretaget et strategisk opkøb af Meebox Aps. Med overtagelsen får Meebox Aps, der også omfatter brandet Cloud.dk, ny ledelse og flere ressourcer til at levere hosting- og cloudløsninger i særklasse.

265333 meebox bg 82981b large 1511355015

Hostingkoncernen Zitcom Group har med sin investering overtaget ejerskabet af Meebox og Cloud.dk, der leverer hosting- og cloudløsninger til små og mellemstore virksomheder.

Transaktionen betyder, at Stefan Rosenlund, direktør for Zitcom Group, får ansvaret for Meebox og Cloud.dk. De to tidligere ejere, Patrick Theander og Anders Eiler, fortsætter i nøglepositioner i Zitcom Group, hvor de får mulighed for at bygge videre på deres arbejde med Meebox og Cloud.dk.

"Vi er enormt glade for at kunne tilføje Meebox og Cloud.dk til vores portefølje af hostingvirksomheder. Zitcom Group har en klar ambition om at vækste det danske hostingmarked til nye højder, og vi ser Meebox og Cloud.dk som en vigtig brik i den mission. Vi er samtidig glade for at kunne tilføje Patrick og Anders til vores dygtige hold. Sammen tror jeg, at vi kan gøre store ting for dansk hosting i fremtiden.

Stefan Rosenlund, direktør for Zitcom Group

Anders og jeg har længe gået med ideer og visioner for, hvad vi kunne drive Meebox og især Cloud.dk til, og vi ser en masse uforløste muligheder i det danske marked. Det har været vigtigt for os at finde en ejer, som forstår hostingmarkedet og deler vores værdier og entusiasme for fremtiden. Vi glæder os enormt meget til at kunne fokusere på det, vi gør bedst, og indfri vores visioner sammen med Zitcom og Stefan.

Patrick Theander, Meebox
Om team.blue

team.blue is a leading digital enabler for companies and entrepreneurs. The group was created by merging Combell Group, TransIP Group and Register Group in 2019. team.blue serves over 2 million customers in Europe and has more than 1,000 experts to support them. Its goal is to shape technology and provide powerful digital services for businesses worldwide.

pressemeddelelser