Startups.be treedt toe als partner in Cloud Angel Webfund Combell

Het Cloud Angel Webfund (www.combell.fund), dat enkele maanden geleden door Combell gelanceerd werd, wordt vandaag versterkt door de komst van Startups.be. Startups.be voorziet een one-stop shop voor Belgische technologie startups en groeibedrijven.

“Hostingkosten zijn voor veel startups vaak een stevige hap uit hun budget. Het Cloud Angel Webfund komt hieraan tegemoet door het bieden van gratis hosting„ Karen Boers, Managing Director Startups.be

Combell, ooit zelf een startup, wenst de startup scene in de BeNeLux een duwtje in de rug te geven. Daarom werd het Combell Cloud Angel Webfund gelanceerd. Geen incubator of durfkapitalist, maar een afzonderlijke dienst waarbij Combell in samenwerking met verschillende incubators gratis hosting aanbiedt voor een periode van één jaar. Het totale budget van het fonds bedraagt € 1.000.000. Startups kunnen hun kandidatuur indienen via www.combell.fund.

Aangezien technologie bedrijven van bij het begin wereldwijde competitie (moeten) aangaan, is het extra belangrijk dat ze maximaal op hun product ontwikkeling en go-to-market kunnen focussen. Dat is precies waarom Startups.be ernaar streeft via partnerships de drempel te verlagen.

“We zijn blij dat Startups.be zich aansluit bij het initiatief van Combell om startups in België verder te ondersteunen„ Jonas Dhaenens, CEO Combell

team.blue is a leading digital enabler for companies and entrepreneurs. The group was created by merging Combell Group, TransIP Group and Register Group in 2019. team.blue serves over 2 million customers in Europe and has more than 1,000 experts to support them. Its goal is to shape technology and provide powerful digital services for businesses worldwide.